Wyższy komfort zwiedzania

Od 20 grudnia 2016 roku do 30 stycznia 2017 roku przebudowywaliśmy szatnię, stanowiska kasowe i wejście do Kopernika.

Zależało nam na zapewnieniu naszym gościom jak najwyższego komfortu zwiedzania. Zmieniliśmy zasady wejścia i wprowadziliśmy bilety elektroniczne, tak żeby zwiedzający nie musieli czekać w kolejce. Kupione przez internet bilety wysyłamy teraz na skrzynkę e-mail więc nie trzeba podchodzić do kas, aby je odebrać, wystarczy wyświetlić bilet na ekranie smartfona lub wydrukować go i przyłożyć do umieszczonych na bramkach czytników.

Przebudowaliśmy także sklepik i bistro Wiem. Bistro zyskało nowe kolory i aranżację, zaś sklepik wkrótce zostanie otwarty na terenie wystaw.
W dalszym ciągu na terenie wystaw nie można jeść i pić poza wyznaczonym miejscem, a takim jest strefa kanapki znajdująca się 1. piętrze. Można tam też coś kupić do jedzenia.

Powyższe zmiany są częścią większego procesu zachodzącego w Koperniku. Pierwszy etap rearanżacji zakończył się w marcu 2016 i objął część I piętra wraz z galerią „Nowy świat w ruchu”, w następnej kolejności będziemy zmieniać pozostałe wystawy.