Ми використовуємо файли coocies на нашому сайті, бо хочемо, щоб ти почувався чудово і повертався до нас! Докладніше про нашу політику використання файлів coocies.

Наш сайт використовує файли coocies. Використовуючи його, ви погоджуєтеся на використання файлів coocies відповідно до поточних налаштувань браузера. Докладніше про нашу політику використання файлів coocies.

Більше

Centrum Nauki Kopernik ma nową stronę internetową, w tym nowy system sprzedaży biletów online.

07.09.2020
Nowa strona Centrum Nauki Kopernik
07.09.2020

Strona jest prosta i intuicyjna, przejrzysta, dopasowana do potrzeb użytkowników. Jej nowa struktura pozwala szybko zapoznać się z bogatą i różnorodną ofertą Kopernika oraz zorganizować wizytę. Uproszczony został także system zakupu biletów – składa się z czterech kroków.

Serwis wygodnie można obsługiwać korzystając zarówno z laptopów, jak i tabletów oraz  smartfonów. Jego kolorystyka nawiązuje do identyfikacji wizualnej Kopernika, wprowadzonej wraz z nowym logotypem w styczniu 2020 roku.

Dlaczego zdecydowaliśmy się na zmianę?

Nasz dotychczasowy serwis działał od 2013 r. Kiedy go uruchomiliśmy, smartfony były jeszcze mało popularne, a z internetu korzystało się gównie stacjonarnie. Przez 7 lat wiele się zmieniło. Inna jest nie tylko technologia, ale także potrzeby naszych odbiorców i ich oczekiwania. Obserwowaliśmy ruch na stronie i słuchaliśmy uwag użytkowników. Wprowadzaliśmy modyfikacje. W końcu – zdecydowaliśmy się na zmianę serwisu kopernik.org.pl.

Nowa strona

Na naszą stronę wchodzą w większości nowi użytkownicy (średnio 77,6%). Chcą poznać ofertę Kopernika, kupić bilet i zorganizować wizytę. To głównie z myślą o nich stworzyliśmy nowy serwis. Menu podzielone jest na 7 elementów: Program, Wizyta, Edukacja oraz O nas, Oferta komercyjna, Wesprzyj nas i Klub Kopernika.  

Zakup biletów na nowej stronie jest łatwy i szybki. Można zaplanować wizytę zaczynając od terminu lub wyboru konkretnej atrakcji.  Część sprzedażową serwisu testowaliśmy wcześniej z użytkownikami. Testy wypadły pozytywnie, a zgłoszone sugestie pomogły nam poprawić intuicyjność oraz użyteczność nowej strony.

Serwis został zaprojektowany i wdrożony przez Fabrity (Grupa K2).

Zobacz, jak prosty jest teraz zakup biletu

Ньюслетер

Підпишись на розсилку Центру Науки Коперник і дізнавайся більше.