We serve cookies on this site, because we want you to feel welcomed and return! More on our cookie policy.

More
  • Przejdź do Wyszukiwarki
  • Przejdź do głównej treści
  • Przejdź do stopki
Copernicus Science Centre
  • pl
  • en
  • ru
Search within Copernicus website Search
  • About Us
    About Us
    • News
    • Contact
    • About us
      • Vision, mission and values
      • Team
      • History
      • Documents
      • 10 lat Kopernika
        • Podcast "Tu Centrum Nauki Kopernik"
    • Research in the Copernicus
      • Zespół badawczy
      • Cele, zadania i efekty działań
      • Współpraca z biznesem
      • Prace B+R
      • Biblioteka raportów
    • Partnerships and sponsorship
    • Patronages
    • Public procurement
    • Job
  • Business offer
    Business offer
    • Online offer
    • Vouchers and membership
    • Science shows
    • Travelling exhibitions
    • Exhibit sales
    • Planetarium licenses
    • Modular Nature Labs
    • Conference Centre
    • Planetarium for Rent
  • Support us
  • Membership
  • Explore
    Explore
    • Exhibitions
    • Planetarium
    • Special projects
      • 10. urodziny Kopernika
      • Lądujemy na Marsie z Arturem Chmielewskim
      • Planety poza Układem Słonecznym: 30 lat później
      • Prosto z nieba online
      • Zaangażowanie a środowisko uczenia się w edukacji zdalnej
      • Women's galaxy VI
      • IX YEC (Young Explorer’s Club) Forum
      • Kosmos w szkole
      • Live shows
      • Learning Adventures
      • Uroczysta gala konkursu Nauka dla Ciebie
  • Visit
    Visit
    • Opening hours
    • Ticket price
    • Practical information
    • Group visits
    • How to visit
    • No barriers
    • FAQ
  • Learning
Buy ticket
Open
Sprawdź szczegółowe godziny otwarcia
Buy ticket Tickets
  1. Home
  2. About Us
  3. Research in the Copernicus
  4. Biblioteka raportów
  • Zespół badawczy
  • Cele, zadania i efekty działań
  • Współpraca z biznesem
  • Prace B+R
  • Projekty badawcze
  • Biblioteka raportów

Zmiana kultury uczenia się
Zmiana kultury uczenia się
zobacz raporty
Kopernik jako instytucja o sobie i swoich zwiedzających
Kopernik jako instytucja o sobie i swoich zwiedzających
zobacz raporty
Wystawy i doświadczenie zwiedzających
Wystawy i doświadczenie zwiedzających
zobacz raporty
Komunikacja naukowa
Komunikacja naukowa
zobacz raporty

Zmiana kultury uczenia się

  • Rekomendacje dla nauczycieli i edukatorów. Raport badawczy
  • Wykorzystanie robota edukacyjnego Photon podczas zajęć szkolnych w klasach I-III. Raport podsumowujący, rekomendacje, scenariusze lekcji i propozycje innych aktywności.
  • Trudne przedmioty? Dwie generacje uczestników Pikniku Naukowego o szkolnej edukacji
  • Kapitał naukowy a aspiracje uczniów — uczestników Pikniku Naukowego w 2015 roku
  • Rekomendacja CNK dla nowej pracowni przyrody
  • Doświadczenie (nie)oswojone. Stosowanie metody badawczej na lekcjach przyrody
  • Kopernik w pudełku. Efektywność zestawów edukacyjnych CNK i ich wpływ na styl pracy nauczycieli
  • CNK w oczach nauczycieli: dwa lata po otwarciu
  • Szkoła doświadczeń. Raport z badań Klubów Młodego Odkrywcy
  • Wystawy dla wszystkich. Kapitał naukowy a zwiedzanie centrów nauki przez szkolne grupy szóstoklasistów. Raport podsumowujący
  • CANSAT: Kto buduje Satelity? Profil uczestników konkursu realizowanego przez Biuro Edukacji Kosmicznej ESERO oraz CNK
  • Naukobus 2017. Mobilna wystawa naukowa w środowisku szkolnym

Centrum Nauki Kopernik jako instytucja o sobie i swoich zwiedzających

  • Deklaracje dotyczące korzystania z oferty instytucji kultury i innych miejsc po pandemii
  • Kopernik w mediach: podsumowanie danych za 2014 r.
  • Segmentacja klientów CNK ze względu na częstotliwość korzystania z podstawowej oferty – czyli rzecz o kliencie lojalnym
  • Badania wizerunku Centrum Nauki Kopernik – raport 2011-2014
  • Badanie użyteczności kluczowych elementów informacji wizualnej 2011
  • Co wiemy o publiczności

Komunikacja naukowa

  • Piknik Naukowy 2017
  • Piknik Naukowy 2016
  • Piknik Naukowy 2015
  • Piknik Naukowy 2014
  • Polacy wobec GMO. Wiedza i obawy

 

Wystawy i doświadczenie zwiedzających

  • Kto czyta instrukcje i opisy eksponatów?
  • Gimnazjaliści – o wystawie interaktywnej „Słońce Ziemian”. Raport z badania ewaluacyjnego (ex ante)
  • Majsternia – raport z badania ewaluacyjnego oferty

Newsletter

Sign up!

  • Explore
  • Learning
  • Visit
  • e-Copernicus
  • About us
  • Business offer
  • Support us
  • Membership
  • Declaration of accessibility
  • Privacy Policy
  • Regulations
  • Sitemap
  • FAQ

cnk_Media społecznościowe

Facebook Youtube Instagram TikTok
TripAdvisor rating:
4,5
Publication date: 2020‑09‑07.
Update date: 2020‑12‑15.

cnk_Informacje dodatkowe

Copernicus Science Centre Promotors

Miasto Stołeczne Warszawa Logo Ministerstwa Edukacji i Nauki Przezroczysty kwadrat zastępczy

Strategic Partner

Samsung

Supporting Partners

Plus Przezroczysty kwadrat zastępczy

We are members of

Stowarzyszenie Społeczeństwo i Nauka SPIN ecsite - European Network Science Centres & Museums EUSEA - European Science Engagement Association ASTC - Association of Science-Technology Centers

Funds

Fundusze Europejskie Infrastruktura i Środowisko Flaga Unii Europejskiej
BIP

Ticket availability

Ticket availability for each attraction at purchase time can differ from the information provided on the website below. To see the exact number of available tickets at a given moment, log into your account at bilety.copernicus.org.pl/en. Remember, we sell tickets online all the time – when you arrive at Copernicus, their number can be limited.

Użyj strzałek do przechodzenia między zakładkami
    cnk_Kalendarium na miesiąc:
    • Mon
    • Tue
    • Wed
    • Thu
    • Fri
    • Sat
    • Sun
      Ticket availability
      cnk_Dostępność biletów na cnk_w dniu
        Ticket availability :
        • none
        • low
        • medium
        • high