Najczęstsze pytania

Czy można płacić bonem turystycznym?

Niestety, nie przyjmujemy bonu turystycznego.

Czy są bilety na dzisiaj/jutro? Czy bilety można kupić w kasach?

Bilety najlepiej kupić z wyprzedzeniem, przez internet na naszej stronie bilety.kopernik.org.pl. Wszystkie bilety sprzedajemy online, jeśli są niedostępne to w kasach też ich nie ma.

W prawym górnym rogu strony jest możliwość sprawdzenia dostępności biletów na Wystawy i do Planetarium.

Czy mogę zwrócić / przebukować bilet?

Nie można niestety przełożyć biletów na inny dzień. Można je zwrócić i zakupić bilety na właściwy dzień. Zobacz zasady zwrotów.

Co warto zobaczyć z dziećmi do 6 roku życia?

Dla najmłodszych mamy specjalną wystawę Bzzz! oraz pokazy w Planetarium "Pod jednym niebem" czy "Polaris".

Zobacz więcej w filmie

Czy mam kupować bilet dla niemowlaka?

Dzieci do 2. roku życia wchodzą do Kopernika bezpłatnie - nie trzeba dla nich kupować biletu. 

Czy Kopernik jest otwarty?

Tak, jesteśmy otwarci. Tutaj można sprawdzić godziny działania Wystaw i Planetarium: www.kopernik.org.pl/wizyta/godziny-otwarcia

Nie mogę się zalogować do systemu biletowego, co robić?

W pierwszej kolejności proszę samodzielnie zresetować hasło, a jeśli to nie pomoże - należy napisać na info@kopernik.org.pl z prośbą o reaktywacje konta i zresetowanie hasła.

Jestem z Samsunga - czy mogę wejść?

Tak, pracownicy Samsunga mogą wejść na Wystawy, ale jest to możliwe tylko wtedy, kiedy liczba osób w budynku nie przekracza limitu. Może być tak, że trzeba będzie chwilę odczekać, aż paru zwiedzających opuści teren Wystaw.

Masz więcej pytań?

Zobacz, czy znajdziesz odpowiedź poniżej lub napisz na info@kopernik.org.pl