Количество доступных билетов на отдельные мероприятия может немного отличаться в момент покупки от информации, указанной на данной странице. Чтобы узнать точное количество доступных в настоящий момент билетов, войдите в свою учетную запись на сайте https://bilety.kopernik.org.pl/ru Стоит помнить о том, что мы постоянно продаем все билеты через Интернет, в связи с чем их число в кассе Центра может быть ограничено.
Biblioteka raportów
Użyj strzałek do przechodzenia między zakładkami
- Pokolenie Z i nauka. Postawy młodzieży szkolnej z miejscowości do 100 000 mieszkańców wobec nauki
- Rekomendacje dla nauczycieli i edukatorów. Raport badawczy
- Wykorzystanie robota edukacyjnego Photon podczas zajęć szkolnych w klasach I-III. Raport podsumowujący, rekomendacje, scenariusze lekcji i propozycje innych aktywności.
- Trudne przedmioty? Dwie generacje uczestników Pikniku Naukowego o szkolnej edukacji
- Kapitał naukowy a aspiracje uczniów — uczestników Pikniku Naukowego w 2015 roku
- Rekomendacja CNK dla nowej pracowni przyrody
- Doświadczenie (nie)oswojone. Stosowanie metody badawczej na lekcjach przyrody
- Kopernik w pudełku. Efektywność zestawów edukacyjnych CNK i ich wpływ na styl pracy nauczycieli
- CNK w oczach nauczycieli: dwa lata po otwarciu
- Szkoła doświadczeń. Raport z badań Klubów Młodego Odkrywcy
- Wystawy dla wszystkich. Kapitał naukowy a zwiedzanie centrów nauki przez szkolne grupy szóstoklasistów. Raport podsumowujący
- CANSAT: Kto buduje Satelity? Profil uczestników konkursu realizowanego przez Biuro Edukacji Kosmicznej ESERO oraz CNK
- Naukobus 2017. Mobilna wystawa naukowa w środowisku szkolnym
- Deklaracje dotyczące korzystania z oferty instytucji kultury i innych miejsc po pandemii
- Kopernik w mediach: podsumowanie danych za 2014 r.
- Segmentacja klientów CNK ze względu na częstotliwość korzystania z podstawowej oferty – czyli rzecz o kliencie lojalnym
- Badania wizerunku Centrum Nauki Kopernik – raport 2011-2014
- Badanie użyteczności kluczowych elementów informacji wizualnej 2011
- Co wiemy o publiczności