На нашем сайте угощаем печеньем, потому что хотим, чтобы Вы чувствовали себя у нас уютно и заходили к нам почаще!

Подробнее о нашей политике использования файлов cookies.

More
  • Przejdź do Wyszukiwarki
  • Przejdź do głównej treści
  • Przejdź do stopki
Центр науки «Коперник»
  • pl
  • en
  • ru
Искать на страницах "Коперника"Найти
  • О нас
    О нас
    • Новости
    • Контакт
    • О «Копернике
      • Миссия, видение и ценности
      • Команда
      • История
      • Документы
      • 10 lat Kopernika
        • Podcast "Tu Centrum Nauki Kopernik"
    • Исследования и развитие
      • Zespół badawczy
      • Cele, zadania i efekty działań
      • Współpraca z biznesem
      • Prace B+R
      • Biblioteka raportów
    • Партнерство и спонсорство
    • Патронаты
    • Открытые тендеры
    • Работа
  • Деловое предложение
    Деловое предложение
    • Онлайн-предложение
    • Ваучеры, Клуб «Коперника»
    • Научные шоу
    • Передвижные выставки
    • Продажа экспонатов
    • Планетарные лицензии
    • Модульные мастерские природы
    • Конференц-центр
    • Аренда Планетария
  • Поддержите
  • Kлуб «Коперника»
  • Программа
    Программа
    • Выставки
    • Планетарий
    • Мероприятия
      • 10. urodziny Kopernika
      • Lądujemy na Marsie z Arturem Chmielewskim
      • Planety poza Układem Słonecznym: 30 lat później
      • Prosto z nieba online
      • Zaangażowanie a środowisko uczenia się w edukacji zdalnej
      • Галактика женщин VI
      • IX Forum KMO
      • Kosmos w szkole
      • Показы в прямом эфире
      • Приключения ума
      • Uroczysta gala konkursu Nauka dla Ciebie
  • Посещение
    Посещение
    • Режим работы
    • Цены билетов
    • Полезная информация
    • Групповые посещения
    • Как посещать
    • Без барьеров
    • ЧАВО
  • Образование
Билеты
Закрыто
Sprawdź szczegółowe godziny otwarcia
Билеты Билеты
  1. Home
  2. О нас
  3. Исследования и развитие
  4. Biblioteka raportów
  • Zespół badawczy
  • Cele, zadania i efekty działań
  • Współpraca z biznesem
  • Prace B+R
  • Projekty badawcze
  • Biblioteka raportów

Zmiana kultury uczenia się
Zmiana kultury uczenia się
zobacz raporty
Kopernik jako instytucja o sobie i swoich zwiedzających
Kopernik jako instytucja o sobie i swoich zwiedzających
zobacz raporty
Wystawy i doświadczenie zwiedzających
Wystawy i doświadczenie zwiedzających
zobacz raporty
Komunikacja naukowa
Komunikacja naukowa
zobacz raporty

Zmiana kultury uczenia się

  • Rekomendacje dla nauczycieli i edukatorów. Raport badawczy
  • Wykorzystanie robota edukacyjnego Photon podczas zajęć szkolnych w klasach I-III. Raport podsumowujący, rekomendacje, scenariusze lekcji i propozycje innych aktywności.
  • Trudne przedmioty? Dwie generacje uczestników Pikniku Naukowego o szkolnej edukacji
  • Kapitał naukowy a aspiracje uczniów — uczestników Pikniku Naukowego w 2015 roku
  • Rekomendacja CNK dla nowej pracowni przyrody
  • Doświadczenie (nie)oswojone. Stosowanie metody badawczej na lekcjach przyrody
  • Kopernik w pudełku. Efektywność zestawów edukacyjnych CNK i ich wpływ na styl pracy nauczycieli
  • CNK w oczach nauczycieli: dwa lata po otwarciu
  • Szkoła doświadczeń. Raport z badań Klubów Młodego Odkrywcy
  • Wystawy dla wszystkich. Kapitał naukowy a zwiedzanie centrów nauki przez szkolne grupy szóstoklasistów. Raport podsumowujący
  • CANSAT: Kto buduje Satelity? Profil uczestników konkursu realizowanego przez Biuro Edukacji Kosmicznej ESERO oraz CNK
  • Naukobus 2017. Mobilna wystawa naukowa w środowisku szkolnym

Centrum Nauki Kopernik jako instytucja o sobie i swoich zwiedzających

  • Deklaracje dotyczące korzystania z oferty instytucji kultury i innych miejsc po pandemii
  • Kopernik w mediach: podsumowanie danych za 2014 r.
  • Segmentacja klientów CNK ze względu na częstotliwość korzystania z podstawowej oferty – czyli rzecz o kliencie lojalnym
  • Badania wizerunku Centrum Nauki Kopernik – raport 2011-2014
  • Badanie użyteczności kluczowych elementów informacji wizualnej 2011
  • Co wiemy o publiczności

Komunikacja naukowa

  • Piknik Naukowy 2017
  • Piknik Naukowy 2016
  • Piknik Naukowy 2015
  • Piknik Naukowy 2014
  • Polacy wobec GMO. Wiedza i obawy

 

Wystawy i doświadczenie zwiedzających

  • Kto czyta instrukcje i opisy eksponatów?
  • Gimnazjaliści – o wystawie interaktywnej „Słońce Ziemian”. Raport z badania ewaluacyjnego (ex ante)
  • Majsternia – raport z badania ewaluacyjnego oferty

Новостная рассылка

Зарегистрироваться

  • Образование
  • Посещение
  • Программа
  • эл. Коперник
  • О нас
  • Коммерческое предложение
  • Поддержите нас
  • Kлуб «Коперника»
  • Декларация доступности
  • Политика конфиденциальности
  • Правила
  • Карта сайта
  • FAQ

cnk_Media społecznościowe

Facebook Youtube Instagram TikTok
Оценка на сайте Tripadvisor:
4,5
Дата публикации: 2020‑09‑07.
Дата обновления: 2020‑12‑15.

cnk_Informacje dodatkowe

Организаторы Центра науки «Коперник»

Miasto Stołeczne Warszawa Logo Ministerstwa Edukacji i Nauki Przezroczysty kwadrat zastępczy

Стратегический Партнер

Samsung

Поддерживающие Партнеры

Plus Przezroczysty kwadrat zastępczy

Мы являемся членом

Stowarzyszenie Społeczeństwo i Nauka SPIN ecsite - European Network Science Centres & Museums EUSEA - European Science Engagement Association ASTC - Association of Science-Technology Centers

Финансирование

Fundusze Europejskie Infrastruktura i Środowisko Flaga Unii Europejskiej
BIP

Доступность билетов

Количество доступных билетов на отдельные мероприятия может немного отличаться в момент покупки от информации, указанной на данной странице. Чтобы узнать точное количество доступных в настоящий момент билетов, войдите в свою учетную запись на сайте https://bilety.kopernik.org.pl/ru Стоит помнить о том, что мы постоянно продаем все билеты через Интернет, в связи с чем их число в кассе Центра может быть ограничено.

Użyj strzałek do przechodzenia między zakładkami
    cnk_Kalendarium na miesiąc:
    • пн
    • вт
    • ср
    • чтв
    • пт
    • сб
    • вс
      Доступность билетов
      cnk_Dostępność biletów na cnk_w dniu
        Доступность билетов:
        • билеты недоступны
        • низкая
        • средняя
        • высокая